Competențe dobândite

tot ce trebuie să știi despre admiterea la UMFST

COMUNICARE ȘI MEDIA EMERGENTE

Perioada studiilor: 3 ani, învățământ de zi

Program de studii în limba română

Programul de studii Comunicare și Media Emergente aparține de Facultatea de Științe și Litere. Cei 3 ani de studiu se încheie cu examenul de licență, în urma căruia se obține diploma de licențiat în Științe ale Comunicării. Pregătirea poate fi continuată prin programe de masterat.

Ce competențe vei dobândi pe parcursul studiilor:

  • planificare de marketing (stabilire obiective, strategie, buget, măsuri tactice și metode de evaluare);
  • cercetare de marketing (chestionare, focus grupuri, mistery shopping etc.);
  • brand development (planificare de brand, creare identitate);
  • vânzări (prospectare piață, negociere, realizare oferte de vânzări etc.);
  • managementul vânzărilor (coordonarea echipei de vânzări, planificare de vânzări, evaluare, recrutare);
  • networking (abilități de relaționare și creare de noi contacte);
  • managementul relațiilor cu clienții (B2C);
  • account management (B2B);
  • managementul canalelor de distribuție;
  • planificare media și promoții (realizare planuri media, promoții și strategie de promovare);
  • implementare de campanii media (coordonarea realizării de campanii de promovare pe TV, Radio, bannere online, video ads, affiliate marketing etc.);
  • analiza media (calcul ROI și măsurarea rezultatelor campaniilor);
  • clasic PR (comunicate de presă, conferințe de presă, realizare evenimente, comunicare internă etc.);
  • management de canale Social Media (planificare și Account Management pentru profile de social media);
  • copywriting (texte site, broșuri, blog, newsletter ș.a.);
  • SEO (optimizare pentru motoarele de căutare);
  • web analytics (usability, analiza conversiilor, A/B testing, analiza traficului si a publicului din mediul online).