Caracteristici Generale

tot ce trebuie să știi despre admiterea la UMFST

Caracteristici care îl recomandă pe un specialist în marketing digital

Managerul de marketing desfăşoară o serie de activități profesionale prin care încearcă să imprime produsul sau serviciul în conştiinţa consumatorilor. Obiectivul principal al acestui post de muncă este să creeze o imagine pozitivă a produsului sau serviciului şi să înregistreze o creştere a vânzărilor. El este cel care planifică, direcţionează şi coordonează promovarea produselor sau a serviciilor în toate domeniile cu ajutorul tuturor resurselor pe care le are la dispoziție.

Un manager de marketing poate fi specializat în diferite domenii de afaceri. Fie că este vorba de farmacie, medicină, construcţii, tehnologie sau turism, este foarte important ca el să cunoască produsele sau serviciile companiei în care este angajat. Are posibilitatea să aleagă domeniul care i se potrivește cel mai mult.

Managerul de marketing este responsabil pentru cercetarea pieţei, dezvoltarea şi promovarea produselor, dar în mod special este responsabil pentru conceperea şi realizarea unor campanii de marketing de succes.

Trebuie să știe cum să ajungă la client, dar şi cum să îl păstreze!

Abilităţi şi interese specifice unui digital marketer:

  • bune abilităţi verbale şi de scriere;
  • un simţ bun pentru evaluarea condiţiilor de pe piaţă şi a nevoilor consumatorilor şi clienţilor;
  •  bune abilităţi organizaţionale, dar și de empatizare;
  • capacitatea de a lucra în echipă şi de a conduce un departament;
  • capacitatea de a delega şi de a-și motiva colegii;
  • creativitate, energie şi entuziasm în conceperea şi implementarea campaniilor;
  • încredere în propriile propuneri, în evaluarea ideilor, cât și în susținerea acestora;
  • o bună cunoaștere a mai multor limbi străine;
  • dorința de a dobândi noi competențe în meseria pe care o practică.