Atribuții

tot ce trebuie să știi despre admiterea la UMFST

Ce lucrează un manager, în general:

Managerul creează strategia companiei, planul de afaceri, conduce politica companiei și o pune în practică prin planificarea obiectivelor și sarcinilor care trebuie îndeplinite. Definește structura organizatorică care poate asigura realizarea acestor obiective, selectează personalul cu care va lucra, gestionează întregul proces și controlează fiecare aspect al planului de activitate pentru a realiza cu succes obiectivele în condițiile actuale și cu resursele disponibile.

Atribuții:

  • stabilirea obiectivelor strategice prin colectarea informațiilor relevante
  • adaptarea strategiei de afaceri a companiei la condițiile de piață
  • formarea de noi standarde și proceduri operaționale
  • coordonarea activităților financiare, elaborarea bugetului pentru finanțarea activităților, maximizarea investițiilor și creșterea eficienței
  • implementarea planului de activitate pentru atingerea obiectivelor
  • managementul resurselor umane
  • supravegherea activităților direct legate de fabricarea produselor sau furnizarea serviciilor
  • gestionarea activităților de zi cu zi, motivarea și dezvoltarea echipei,
  • coordonarea implementării sarcinilor,
  • corectarea neregularităților în timpul implementării,
  • controlul rezultatelor activităților și a implementării planului de activitate,
  • colectarea de feedback de la clienți și cercetarea pieței,
  • crearea și îmbunătățirea brandului companiei,
  • asigurarea respectării regulilor și a procedurilor companiei,
  • monitorizarea evenimentelor curente și a afacerilor concurenței,
  • pregătirea și transmiterea rapoartelor de activitate.
  • Un manager trebuie să fie organizat, determinat, inteligent, competent. Trebui să aibă abilități interpersonale și capacitatea de a motiva colegii. Inovația și creativitatea sunt calități care disting managerii, dacă într-adevăr doresc să aibă succes în ceea ce fac.